Veuve Clicquot Ponsardin = Svetoznáma a prestížna značka Champagne, ktorá si svojou kvalitou a tradíciou právom vydobyla nezameniteľnú pozíciu na špičke obľuby medzi milovníkov drahých bubliniek. Tento podnik vlastní 280 hektárov viníc vo všetkých najlepších oblastiach.
História značky sa začína v roku 1772. V roku 1805 nečakane zomiera syn zakladateľa François Clicquot a zanecháva po sebe mladú vdovu Nicole-Barbe Clicquotovou, rodenou Ponsardinovou.
Táto smelá a nápaditá žena preberá firmu proti vôli svojho svokra, skupuje najlepšie vinice, vynalieza “remuage” (systém odstránenia usadenín vo fľaši) a neúnavne bojuje proti falšovaniu. Dynastia Clicquot-Ponsardin sa drží odkazu “kvalita pred kvantitou”, čo je garanciou vysokej úrovne neodmysliteľne patriace k tejto značke.
Aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok, používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Always active
Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia používania konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo výlučne na účely vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistika
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup je potrebný na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.